Valencia, dag 4

Även idag sov vi länge, till typ halv fyra! :P Men egentligen så sov vi inte bort så mycket eftersom vi var ute till 7 på morgonen, hehe! Hursomhelst, vi gick ner till ett fik och snackade skit ett par timmar och sen vandrade vi runt mer i stan och Jossan köpte lite kläder & jag mina smycken!

På kvällen fixade vi iordning oss, egentligen var vi inte partysugna alls då vi satt och käkade popcorn och pratade typ djupa grejer! Men sen hämtade Jossan sin rom och lite cola och då kom vi igång, dock kom vi inte iväg förrän typ 1 men då drog vi direkt till bargatan! Vi mötte upp Claire där och så partade vi med några killar från Österrike! Sofias ragg var HELT outstanding, så snygg så vi alla dog (go Sofia!) men dom andra killarna var minst sagt trevliga dom oxå.. :P

Klockan fyra så stängde baren, då drog vi hem till Claire på efterfest med österrikarna där vi satt och drack drinkar och körde "I have never" haha! Vi partade där och spårade som fan till halv sex på morgonen, då kom jag och Jossan på att vi faktiskt ska flyga hem om två och en halv timme! Så vi hoppar in i en taxi för att åka hem till lägenheten och hämta väskorna, pussar på Sofia en driljon ggr och åker sedan till flygplatsen! Vi var båda lite fulla när vi hoppade på flyget vilket är bra för man somnar enklare då, hehe!

Väl i Sthlm hämtar Jossans syster Jessica oss, så himla gulligt! =)

Asgod Donut med chokladkräm i, mwah!


Inga fler foton från själva dagen, det var mysstämpel i hela stan!


Otaggade med popcorn ;)



Ett par timmar senare = taggade!





Påvägen dit hittade vi en cool vägg att ta lite bilder emot! ^^


Jossan with the fierce look, hoooot!


Mwraar!


Sofia på baren haha


Sen kom söta Claire!



Sofia med den heeeeeeeeeeta Andreas!


Jossan & Sofia med två av hans polare! ^^,


Andreas!


Inga bilder från efterfesten tyvärr, Jossan har det och ska skicka till mig sen!
Här står jag och öser i mig vatten på flygplatsen frn en 10 liters dunk! ^^,


Jag var så himla hungrig så jag köpte mat på flygplatsen!


På flyget, skapligt sega!




Tack Jossan & Sofia för en sjukt rolig resa, as always! Spårad, men rolig :P I vår kommer vi tillbaka, men då med hela gänget; Astrid, Cissi, Mikkan, jag, Jossan till Sofia! =) Kan inte bli other than aaawesome!

Postat av: Sarah

Snygg outfit! Sjunde bilden =)

2009-11-10 @ 22:04:41
URL: http://sarahklarstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Snygg outfit! Sjunde bilden =)

2009-11-10 @ 22:04:54
URL: http://sarahklarstrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0