VALENCIA, HERE WE COME!

 

Haha, detta urgulliga collaget gjorde Jossan på oss två när vi var typ 15, nu vänder vi hela Valencia upp och ner Jossan! Jag ska försöka blogga där nere, men jag kan inte lova något då vi inte är där längre än till söndag! Men kolla in någon gång per dag så lär ni märka, annars hörs vi som sagt på söndag kväll! =) Btw, nu fungerar mitt gamla mobilnummer igen som vanligt! 07087207....

Valencia & Sofia, here we come! ♥ ♥

Postat av: Kristin

Sv; Skönt att ha någon på min sida! :) Jag känner mig jättefrestad att se filmen just för att jag är ett hopplöst MJ-fan och det skulle vara underbar att få se honom en sista gång. Men bara för att HAN inte fick se slutresultatet och allt det där, känns det ändå fel. :(

2009-11-04 @ 12:09:21
URL: http://liddie.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0