36 timmar utan sömn..

Nu är jag hemma från jobbet igen, vet dock inte om jag är död eller levande..! Gulliga Carolina gav mig en skjuts hem efter jobbet, jag är helt väck! Pratar med Mika på msn nu och hon är lika död som mig, även om hon sovit 5 timmar idag redan!

Måste bara säga att jag är ganska sen med att lyssna igenom hela Tokio Hotels nya album, Humanoid (engelska versionen dock) och låtarna är grymt bra! Nu är jag ännu mer taggad på konserten! =) Grymma platser och Johanna kommer fan hit, första gången vi ses!! Hon ska bo hos mig ett par dagar också så vi får lite mer quality time också! =)

Jag, Mika och Mirre utanför Globen office!
 

Nu måste jag sova innan jag svimmar på datorn.. Vi hörs imorgon om jag vaknar igen..!

Postat av: Johanna

Kommer bli bäst gumman, ska bli så kul att få träffa dig! Ang de 35 kr, självklart ska du få dem även om det inte är så mkt, blir ju mkt i längden. Men är det ok om du får dem i morgon för jag jobbar hela dagen och mamma är hemma med min lillebror som är sjuk så är det ok? Puss

2009-10-27 @ 08:36:05
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Anonym

NI SOM HADE TÄNKT SE MICHAEL JACKSON - THIS IS IT IMORGON PÅ BIO...



LÄS och sprid vidare!



http://www.this-is-not-it.com/

2009-10-27 @ 12:32:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0