7 km senare!


I'm back from the gym! Det gick verkligen jättebra, jag sprang 7 km på springbandet, det tog lite mer än 40 minuter med speed inställd på 10-11 km/h! Jag har sån himlans mensvärk idag så när jag gick av springbandet kände jag hur det började knipa i magen på riktigt, aoch! Jag måste förbi apoteket och köpa ipreen innan jag börjar jobba annars kommer jag aldrig klara av att sitta i kassan!

På tal om jobbet, min kära vän Fredrik från jobbet åker till USA till sin pojkvän imorgon och är borta i en månad! Detta är hans första resa på 5 år och hans första resa ensam, dock är han 24 år så det ska nog gå bra men jag är ändå så orolig för honom! Men han kommer få det så fett roligt, de ska till Las Vegas, Los Angeles osv..! Så sjukt roligt för honom och Howie är en jättegullig kille! =)

Kommer sakna dig på jobbet denna månad, älskling! Blir tomt utan
dig i vår lilla fyrio ^^, Från v: Eugenia, Fredrik, jag och Carolina!
 


Aaaaaj min mage, fyfan vad jag hatar att vara kvinna ibland! Vi hörs igen innan jag drar till jobbet! ♥

Postat av: Anonym

snygg blogg du hade (: jätte fin faktiskt checka in min blogg och lägg en kommentar , peeaace ! <3

2009-10-05 @ 14:54:36
URL: http://nimanouvic.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0