A wild night at the Globe!

Allt börjar med att jag kommer till tågstationen i Farsta och inser att tåget inte går (hade kollat fel på SL) och jag har ju tappat bort min mobil, så jag springer fram till en busschaufför och lånar hans mobil för att få tag på Mirre!

Jag hittar sen en buss som går till Gullmarsplan, den tog seriöst över en halvtimme men tillslut var jag framme! Jag springer till Globen Office och när jag börjar närma mig hör jag "TILLAAAN VI ÄR FÖÖÖRST!" Först då pustade jag ut! Har vi pallrat oss ut kl 1 på natten hela vägen till Gullmars, då ska man fan vara först!

Pics från natten:

Nadia och Mirre!
 

Mikaa!
 

Så här satt vi och snackade skit, döpte duvor, träffade killar, hundar och rävar!
 

Mika och jag, uppe och rör på rövarna så kalla vi var!
 

HAHA, Mika hade med sig inomhustofflor i regnet! x'D
 

Plutt-Mirre!
 

Mika och jag tog en prommis till Globen-hotellet! Detta hotell gick vi till
för att låna toan säkert 50 ggr, en klassiker när man köar vid Globen!  
 
 

När vi kom tillbaka så var det Nadias och Mirres tur att gå, och ett par
minuter efter de dragit så säger Mika: "Men gud, är inte det där en räv?"
och det var det, en vild räv gick runt omkring oss (så HIMLA tam), den
närmade sig oss och sniffade på våra kläder, käkade upp en mosad korv
som låg nära där vi satt! Jag blev skitskraj och hoppade upp på Donkens
uteservering medans Mika stod skrikandes framför räven och filmade!
 

Mirre och jag tog en liten prommis, haha hon var så söt i Ottos XXXL-
jacka! Vi hade lite sällskap av Lennart och gänget (våra polare, duvorna)
 

Nadia och Mirre underhöll oss med morgongympa när vi drog igång min
ipodhögtalare, jag och Mika hejade på men orkade inte lyfta oss haha xD
 

Vi köade inte bara för ett biljettsläpp utan även för Mcdonalds, här var 
det tio minuter kvar och Mirre står upptryckt mot dörren och blåser på 
glaset och skriver i ångan "feed me!" hahaha!  
 

Mika var ett större fan av Mcdonalds granne, JAMJAM!
 

Babsen precis innan dörrarna öppnades, fyfan vad nervös jag var för
att jag skulle säga fel eller nåt! Haha det gjorde jag också, jag kommer
fram och säger "H-h-eej, jag ska ha biljetter till TH den 5 september!"
 


Tack tjejer för en sjukt kul natt! Det var kallt och blött men tillsammans med er tog man sig igenom det med ett stort leende i alla fall! =) Och viktigast av allt, vi fick vad vi var ute efter!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0