Allt för min syster

Nu är jag hemma igen och det svider fortfarande i mina ögon! Jag och Mirre valde att gå på bio istället så vi gick och käkade middag och sen såg vi "Allt för min syster" med Cameron Diaz. Vi grät oss igenom hela filmen, hela biografen gjorde det! Filmen var så rörande och vacker, samtidigt så hemsk.. Den handlar om en familj där en av döttrarna har cancer och hur det påverkar resten av familjen.

Jag rekommenderar verkligen filmen men är ni för känsliga så ska ni nog passa er, man är helt förstörd efteråt! Mirre har läst boken och säger att den också var helt otrolig, ska kanske ge mig på den! Hur som helst, nu ska jag slänga upp bilder från i lördags och sen hoppa i säng, jag är sjukt trött och jag ska hinna gymma imorgon innan Mirre och jag ska ut på stan!

Btw, lyssna på 47 sekunder av Michael Jacksons nya låt This is it HÄR!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0