Bilder från igår



Vi var laddade inför VM-kvalmatchen Sverige - Danmark!
 

Cutie!
 


 

Mirre la ögonskugga på mig, så duktig hon är!
 

Detta tog henne kanske 5-10 minuter!
 

Jag hade på mig min svartvit-randiga tunika från Monkey, mina stövlar
till det + massvis med stora smycken! Det är ett måste, stora smycken!
Lite fjortisvarning på bilden måste jag medge men what the fuck! =)
 

Mirres vän Anna hängde på också, och hon hade med sig sin vän Lotta!
 

Mirre & Tillan
 

Tog inte med mig kameran på Collage men där träffade jag ivf 2 gamla
killkompisar från gymnasietiden, skitkul! =) Sen när jag och Mirre var
på jakt efter Rockbaren så sprang vi in i Herman som gick i min klass
från 1an till 3an i gymnasiet, vi hade inte setts på aplänge så det var kul!
 

Dock fastnade Mirre med hans inte så charmiga vän, haha hennes blickar
mot mig skrek typ "Tillan, vi DRAR!" haha nämen han är säkert schysst!
 


Jätterolig kväll var det, tack alla tre! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0