Bilder från igår

Vi startade på ett riktigt najs hak på söder, Götgatsbacken! De körde
musik som U2, Bon Jovi, Bryan Adams och andra gamla godingar, grymt! 
Puben utstrålade lite mer brittisk känsla, vilket vi alla fyra älskar! =)
 

Nej vi kommer aldrig sluta göra slash! Det är vi fyra och Bnoni för fan!
 

Josse äger fett!
 

Jag och min babe!
 

sisses!
 

Sen drog vi oss vidare på en inflyttningsfest på Söder, grymt roligt var
det! Det var Annas kusin Emelies inflyttningsfest, tillsammans med hennes
sambo! Medelåldern låg på 25 och uppåt och folket var asskönt, nästan alla
i alla fall.. Träffade ett riktigt as som inte såg mig som annat än objekt..
 

Det fanns vinboxar överallt att ta ifrån och vi hittade jordens största glas
som vi fyllde, så vi hade vin resten av kvällen, hehe! Praktiskt, dock tungt!!
 
 
 
 

Sen drog Amanda och Josse men jag och Anna stannade kvar! Vi hängde
med massa roligt folk och det bästa var att lägenheten bredvid den vi var
i hade också inflyttningsfest så vi pendlade mellan dessa två, grymt kul!
HAHA, den här bilden var nog bäst! Jag och Anna är inne i Emelies rum
för att hämta någonting, så kommer det in en tjej och jag haffar henne
och ber henne ta kort på oss! Ni skulle se hennes min när vi inte satt och
posa eller log, utan körde på slashen! Vi fick en väldigt sne blick hehe :P
 


Jag och Anna stannade till typ 3, sen fick vi en enorm hungerkänsla och drog till Sibylla och köpte hamburgare =P Tack alla tre för en askul kväll, idag är jag helt SLUT!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0