Bilder från igår

Först var vi hemma hos Astrid och snacka skit, asroligt!
 

Jag och min älskade vän, Astrid!
 

Jag och Jossan, bäst!
 

Vi var laddade med vin!
 

Dock sög vi på att öppna flaskan, så korken åkte ner istället! ^^,
 

Söta Robert! =) Länge sen sist!  
 

Galna Natta, hon är så underbar!
 
 

Sen började jag, Natta och Jossan spåra lite till 80talsmusik haha!   


På tunnelbanan så skreksjöng jag och Jossan hela Dirty Diana, snyggt..!
 

Väl på Collage blev det massa dans!
 

Min älskade Cissi kom sen också! =)
 

Love you!
 
 

Mirre smsade och sa att hon kommit till Collage så jag joinade henne,
Kenza och gänget vid deras bord! Vilket röj det var, asroligt!
 

Inte lite drinkar var det!
 

Skåål!
 

Mirre och Kenza!
 

Haha? ;O
 

HAHA, vafan tittar jag och Mika på? Asskön tjej, btw! Hade askul med henne!
 
 

Mirre och jag på dansgolvet


Mirre med en av killarna som satt vid bordet!
 

Mirre & hennes syrra =)
 

Några killar, tror det var Mirres syrras vänner?
 

Jag och Kenza! Fyfan här mådde jag inte bra asså, alldeles yr!



Tack alla för en sjukt rolig kväll, även om den slutade ganska kaosartat för min del! Nu ska jag ta ett låångt bad och kolla på film, det behöver jag! Vi hörs imorgon, puss!


Postat av: Bonnie

haha! okej, bruden i bakrunden i fotot på Mirres syrras kompisar, wtf?? hahaha snacka om taffspåtutte!

xP

2009-10-24 @ 22:35:13
Postat av: Tillan

Haha gud det hade jag inte märkt! XD

2009-10-24 @ 23:34:32
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åå ni verkar ha så kul! Här i karlshamn är det kul, men alltid samma folk osv. Ska bli kul att få festa loss i storstaden med en massa nytt folk:)<3

2009-10-25 @ 17:03:17
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0