Bilder från igår

Såhär såg jag ut igår! =) Alla mina kläder är smutsiga och jag har inte
tvätt-tid förrän tisdag så jag handtvättade de plagg som är enklast! Därav
återanvändning av min vanliga svarta klänning, hehe! Den rutiga, korta
jackan köpte jag i New York förra året & halsbandet fick jag av Bonnie! =)
 

Jozz på Chaplin's!
 

Hjärtat och jag!
 

Några turkiska tjejer var där och körde karaoke, skitkul haha! =) Många
är emot Chaplin's men jag tycker det är assoft stämning att börja på!
 
Posing på toan!  
 
 
 

Sen drog vi ut och mötte Cissi!
 

På Collage!
 
 

Utöver våra presenter fick Cissi 2 drinkar av oss! =)
 

Det var helt tomt i början men vi röjde ändå!
 
 

Sen gick vi ut och satte oss vid ett bord och drack & snacka lite innan allt folk kom, vi filmade bland annat in när Jossan skulle freaka över att vi ska till Valencia och hälsa på Sofia! Vi är båda GALNA i Spanien (Jossan kan flytande spanska och jag skulle flyttat dit för ca 1 år sen men det blev aldrig av)!
 

Sen kom Eugenia och här grattade hon Cissi!
 

Vi var ute på uteplatsen när Thriller kom, så vi började dansa där ute!
 
 

Tillbaka inne på dansgolvet! Här är Eugenia och nån..?
 
 

Haha nån kille ville vara med på bild! "Här har ni klubbens snyggaste
tjej" så pekade han på mig! Haha, bra raggningsreplik, hörrö! ;)
 
  

Vi mötte upp Silvia precis innan vi skulle gå, hon jobbar på Collage!
 


Tack allihopa för en grym kväll och GRATTIS igen min älskade Cissi! Nu ska jag hoppa i säng, vi hörs imorgon! ♥

Postat av: Jenny

Hej

Tittar bara in. =)

Om du besöker min blogg lämna gärna ett spår efter dig.=)

Ha en bra kväll.

2009-10-04 @ 23:51:13
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0