Bon Jovi concert 2010

Omgomgomg... Bon Jovis konsertdatum är endast 7, 8, 10, 11 & 13e juni 2010 i O2 arena i London! Min barndomsvän Erika mejlade mig nyss och vi båda är Bon Jovi-galningar! Nackdelen är att jag vet inte när The Tribute of Michael Jackson är, allt jag vet är att det också är i London någon gång i juni men jag vet inte vilket datum!

Tänk så köper jag Bon Jovi-biljett imorgon till typ 7 juni så är Tributen typ 25 juni, då får jag åka dit 2 ggr eller så stannar jag där i typ tre veckor, haha? XD oh God, hur gör jag? Jag kommer köpa konsertbiljetter till Bon Jovi och hoppas på det bästa!! Jag har velat se dom sen jag var 14 år och det skulle varit en HELT annan sak om det stod mellan en Michael Jackson och Bon Jovi KONSERT, men nu står det mellan en Bon Jovi konsert och en hyllning till Michael Jackson, han är inte ens där..

Jag kommer lappa ihop detta på något sätt, jag ska se Tributen med Lina också, såklart!! Men Bon Jovi, jag måste se dom live någon gång..! Here I come, my rock kings! ♥

Postat av: IDA

Nej, gud vad kul för dig!! :D Som du pratat om dem sedan jag lärde känna dig, vad glad jag blir för din skull! De kommer inte till Sverige också? Eller kör de bara typ USA & England? :)

2009-10-29 @ 13:57:23
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0