En skön stund på gymmet

Hej på er! Jag testade gymmet här i Farsta för första gången och jag gillade det verkligen, GUD så skönt det kändes att komma igång träningen igen! =) När jag kom hem så snackade jag med Sofia på Skype (ÄLSKA Skype, vi kan snacka hur mycket vi vill - GRATIS!) och sen gjorde jag iordning lite lunch! Jag pratade även med Jossan om hur vi ska göra ikväll och vi bestämde att hon och jag möts i stan vid halv nio-tiden och så kommer Cissi in sen efter dansträningen!

Så nu har jag ett par timmar att bränna här hemma, Anna har åkt till Josse i Jönköping med Linus och syrran! Hon har inflyttningsfest ikväll, så synd att det krockade med när Cissi fyller 20! Hur som helst, det är så tråkigt att vara hemma själv för då sitter jag bara och tänker och överanalyserar saker som jag inte annars hinner göra i vardagen! Hm.. Jaja, känner mig väldigt ensam på internet idag då säkert alla andra har ett liv en regnig lördag som denna! ^^,

Nu ska jag sluta pladdra, vi hörs senare ikväll innan jag drar mot stan! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0