Fika på stan

Nu har jag jobbat klart, äntligen! Vad stolt jag blir över mig själv som jobbat fredag, lördag och söndag! Det blir bra pengar det, sen jobbar jag måndag, tisdag, onsdag och fredag nästa vecka! Juste, bilderna från igår slänger jag upp senare ikväll för nu ska jag ta en fika på stan med Mirre! Bli inte förvånade om jag snart börjar prata med skånsk dialekt, så mycket som jag hänger med Evelina och Mirre!

Btw så är jag så himla taggad inför inatt då MJs nya låt "This is it" blir tillgänglig på hans officiella hemsida:

Mic NEW YORK, NY - At the stroke of 12 a.m. (midnight) EST on October 12th, a never-before released song from Michael Jackson - a single entitled "This Is It" - will be unveiled to the world on www.MichaelJackson.com.

Vi hörs senare ikväll! ♥

Postat av: Lina

Längtar :D Snart, snart, snart...

2009-10-11 @ 23:09:39
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0