Förlåt!

Heej och förlåt för att jag inte uppdaterade igår, jag åkte hem till Lidingö direkt efter jobbet och där har jag ingen dator! Mina föräldrar och min lillasyster har lösenord på sina datorer för att jag inte ska occupera dem, suck!! Jaja, det var skönt att få komma hem till päronen en kväll i alla fall, och varenda gång jag åker därifrån så har jag kassar med grejer jag hittar som är mina! Denna gång hittade jag tonvis med halsdukar, vantar osv som jag släpat med mig hem! 

Hur som helst, nu är jag hemma i Farsta igen efter en lång hemfärd! Först när jag gick hemifrån så gled jag på det våta gräset och bröt en nagel så det började blöda! Så då missade jag den första bussen då jag behövde springa hem igen och hämta plåster! Sen gick jag ner till busshållplatsen efter en kvart i väntan på nästa buss med alla mina kassar, då inser jag att jag glömt mina nytvättade lakan (anledningen till att jag åkte hem till Lidingö i första taget), så jag SPRANG hem igen och hämtade de och hann med bussen (blöt av svett och stress!)

Suck, så typiskt mig.. Jaja, nu ska jag ut och springa en runda sen ska jag träffa brorsan =) Han har börjat fixa iordning i sin lägenhet på Gärdet (efter typ 6 år haha) så jag ska dit och se på den och sen lyssna på några fler av hans låtar! Jag slänger upp ett inlägg efter detta med lite bilder på det jag shoppade igår när jag var på stan med Evelina! =) Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0