Fredag

Godmorgon, jag är heeelt död! Jag somnade vid 2-halv 3 och blev väckt av min ängel Anna klockan halv 7! Min första kommentar var: "Fan vad min mobil suger, jag ställde den ju på 20 över 6 men inte har den ringt!!" Anna ba: "Eh, jo.. 2 ggr och tillslut palla den väl inte längre!" Haha oups, jag sover visst lite föör djupt!

Hur som helst, nu har jag precis fixat min lunchlåda så nu ska jag bara slänga på mig lite mjukiskläder och pallra mig till jobbet! Efter jobbet ska jag möta upp Mirre, vi ska hämta ut biljetterna till den där Twilight+New Moon-bion! =) Så vi hörs nog inte förrän ikväll igen, då är jag hemma och vänder innan jag ska hem till Astrid som kommer upp över helgen YEAY!!

Ha en fin dag allihopa! ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0