Fredag

Idag släpps Bon Jovis biljetter till London i juni, och jag har ingen att gå med :'( Dock har jag väärldens bästa sambo som kanske kan gå med mig någon annanstans..! Mer om det när jag själv vet mer.. Jag måste få se dom live någon gång, ett utav de underbara 80-talsbanden som fortfarande lever..!

Annars då, jag har precis ätit min frukost och fixat lunchlådan! Idag jobbar jag 10-17 och sen ska jag hem till Lidingö till päronen! =) Syrran och Nisse (hennes kille) ska också dit på middag så det blir hela feta familjen (alla förutom brorsan) på middag och sittandes framför Idol och myspysar, som mamma sa! ^^,

HAHA, jag tänkte precis skriva "Sovdags, vi hörs imorgon :*" I WISH! Jaja, hur som helst så ska jag börja klä på mig nu och röra mig mot jobbet! Jag sover på Lidingö ikväll så vi hörs nog inte förrän imorn kväll ifall jag inte tar med mig laptopen! Ah, ni märker nog ;* ♥

Postat av: Sarah

Jag skulle också jätte gärna vilja se dom!

Så jävla äkta musik <3

2009-10-30 @ 12:05:34
URL: http://sarahklarstrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0