God natt!

Ikväll tänker jag inte fastna framför Youtube till halv ett inatt som vanligt utan jag ska hoppa i säng tidigt, så blir dagen längre imorgon! Åh, det är så många roliga saker som händer de närmsta två månaderna; Mirre flyttar hit på lördag, This is it-biopremiären är om 3 veckor, Thriller live på Cirkus är om 3½ vecka och om lite mindre än en månad så åker Jossan och jag till Valencia! 

När jag kommer hem från Valencia så släpper Bon Jovi en ny skiva och 2 veckor efter det så är New Moon-premiären (vad fort tiden har gått). Tänk att oktober och november-månaderna kan vara någonting att se fram emot! Vanligtvis har jag alltid ångest inför dessa månader då allt bara blir mörkare, kallare och slaskigt!


Nostalgi..!
 
Haha, hittade den här bilden idag och det är verkligen en klassikerbild när det kommer till min Westlifetid! Vi var ju ett gäng som hette WestlifeGangsters (notera at jag var 12-14 under den här tiden!) och Sheyda från vårt gäng (WestlifeGangsters) blev upptagen på scenen och på bilden ser ni hur hon ler och pekar in i Annas (hon jag nu bor med) kamera och Nicky ler in i kameran.

Till vänster ser ni en kille som pratar i telefon, det är Bryan som pratar med min syster Amanda då hon ringde till Sheyda för att få höra lite av konserten, snacka tajming? Skön bild i alla fall! =) Haha vilka minnen, vi var så galna.. 
Jag kommer ihåg hur jag står och bankar på Amandas låsta dörr när hon pratade med Bryan och sen med Nicky, hahaha..


Sov gott! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0