Hoome!

Heej guys! Sorry för ett så sent inlägg men jag kom inte hem förrän tio och då var jag tvungen att fixa middag för jag hade inte käkat sen typ 3 på dagen! Jag och Sambo hade lite quality time också då vi går om varandra hela tiden när hon jobbar dag och jag kväll hela tiden!

Hur som helst, jag och Mirre hade en jättemysig dag på stan i alla fall, sen jobbade jag ju till 21.20 och nu sitter jag klistrad här framför datorn med Annika på msn! Hon har så mycket ny information att jag inte vet var jag ska ta vägen, försöker hänga med på allting men det är så mycket!

Åh, btw måste visa en present jag fick av sambo idag bara för hon ville visa hur mycket hon tycker om mig! Hon är bara bäst, älskar min andra halva och det har gjort sen första gången vi träffades för 7 år sedan! =) ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0