Hos syster och Nisse!


Hej på er! Jag, syster och Nisse sitter och trängs här i soffan framför Idol! Synd att jag missade alla uppträdanden då jag jobbade men jag kan ju få se vem som åker ut nu i alla fall! Jag hejar på Kalle, Tove och Erik, älskar verkligen Calle! Fick nyss höra att han gick vidare, YES! Fan vad jag skrek, han är så grym! Nu är det bara Tove och Erik kvar, cmon now!

Vilka hejar ni på i Idol?

____________________________________________________________

EDIT!
Nästa veckas tema i Idol är Michael Jackson, fyfan vad grymt!! Dock så jobbar jag till åtta så då måste jag byta bort min tid om jag ska se det! Det känns som att många av idolerna inte kommer klara av The king of pops music, men vi får se nästa vecka! =) Åh, jag är redan taggad för det.. Grymt!!

Postat av: caroline

ska du hitta på något kul i helgen då? :)

2009-10-09 @ 23:54:55
URL: http://caaarruw.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller på Tove, Mariette, Reza & Erik. Jag skrek till som fan när jag hörde att det skulle vara MJ tema, så jävla lyx :D Men troligen så kommer inte alla göra så bra ifrån sig, jag menar, dom har ju ingen lätt människa att leva upp till! :P

2009-10-11 @ 01:47:03
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0