Hur ska jag göra?!

Ååh, Bon Jovi släpper biljetter imorgon (som sagt) och jag har inte råd att köpa dom!! De kostar runt 2000 kr styck om man inte vill sitta allra högst upp (det är så pass högt upp att de varnar människor med svindel att sitta där!!), vad ska jag göra? Jag har väntat på att se dom i flera år, har även försökt 2 ggr då det sket sig båda 2!

Sen är jag så förbannad på att det inte finns stå platser, de kommer ha ställt stolar där så folk sitter hela vägen fram! Vad för rock-konsert är det?? Var är Bon Jovi med pudelhåret, läderbrallorna och fransjackorna som rockade själen ur oss alla fans?! VARFÖR VAR JAG INTE UNG OCH LEVDE PÅ 80-TALET?! X'( Tidernas bästa konserter, och jag var inte ens född än!!

Okej fokusera.. jag är KÖRD! Jag har inte råd och imorgon släpps biljetterna, skjut mig!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0