I'm off now!

Nu ska jag dra mig till stan, ska fixa naglarna igen. Efter det jobbar jag 16.30-20 och sen blir det racing hem till Evelina (hon och Johan bor ju typ 5 minuter från mitt jobb) så jag hinner se Idol, hoppas nu dom gör braa ifrån sig!

Suck, jag hade hoppats på att någon av dom skulle köra Dirty Diana, tror att Calle hade kunnat sätta den bra! Här är det bästa Dirty Diana-liveframträdandet av Michael Jackson, 1988! Jag ÄLSKAR den här låten, helt felfri!
 


Vi hörs nog inte förrän sent ikväll eller imorgon, ha en grym fredag!

Postat av: IDA

Alltså hahaha, jag kan inte höra talas om låttitteln längre utan att börja tänka på "Dirty Cindy"! :'D

2009-10-17 @ 00:47:34
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0