Konstiga drömmar..

Godmorgon! Vad skumt, detta var den första natten på länge som jag drömde en sån där intensiv dröm som man minns när man vaknar upp. Jag undrar vad drömmar beror på, varför vissa drömmar är så pass starka och vissa minns vi inte ens! Morgonfilosofi, ganska härligt faktiskt då man precis fått en natts sömn och är redo för en ny dag! =)

Nu ska jag in till stan och träffa sötnosen Evelina, vi ska kolla på vinterkläder idag istället! Efter det ska jag jobba och sen tror jag att jag sover på Lidingö, men jag får se! Vi hörs ikväll i varje fall, ha en bra dag! ♥

Liten bild på Evelina & mig från våren 2008!

Postat av: Helene

okej, låter ju härligt :D några andra "kändisar" du känner? :D haha. du akske är värsta så inside? ;D

2009-10-07 @ 15:59:10
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0