Lång dag!

Hej på er, nu är jag hemma igen!! Vart lite senare än vad jag trodde men jag mötte upp Bonnie för en kvällsfika eftersom hon åker tillbaka till Oslo ikväll! Kommer sakna henne så mycket, men det var skönt att få säga ett långt hejdå i alla fall! Detta inlägget började jag skriva för en halvtimme sen men efter en mening så ringde det på Skype, det var Sofia såklart så vi snackade tills nu! =) Hon hade varit på stranden hela dagen med 30 grader och sol...!! En månad kvar, sen åker jag och Jossan dit!! =) 

Varken jag eller Anna har rökt idag heller, stolta som fan! Det här håller vi, jag tvekar inte en sekund på det! Nu ska vi äta middag, buffalo wings med ris bulgur och lite halloumi! Vi hörs efter middagen! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0