Long day!

Heeeey! Nu är jag äntligen hemma igen, vilken lång dag det blev! Jag jobbade till klockan tre och sen mötte Mirre upp mig på jobbet och sen dess har vi varit på massa ärenden på stan! Nu är jag helt slut, dock ingen tid för det då jag måste hoppa in i duschen nu och fixa iordning mig! Både jag och Anna ska ut ikväll på olika håll (hon den jäveln har fått en dejt!!) så nu fixar vi en god kycklingmiddag och sen bär det av! Jag ska hem till Astrid, min älskade vän som kommer upp från Blekinge över helgen!

Sen drar vi nog till Collage, jag och Jossan är fett taggade i alla fall! =) Jag har köpt nåt vin som Mirre tipsade om men nu säger Anna att det är apäckligt så jag får hoppas på det bästa, hmm fan dig Mirre annars haha! Nu ropar duschen på mig, har lite bråttom! Vi hörs innan jag sticker igen! ♥

Postat av: Johanna

Jag skulle verkligen vilja besöka collage när jag kommer upp till dig, finns det någon möjlighet eller jag kommer inte kunna komma in?:/

2009-10-24 @ 09:53:34
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0