Lördag

Godorgon =) Herregud vad jag och Amanda drack vin igår, vi gillar båda vitt vin med sprite och det hade hon hemma hehe! Men jag är ändå uppe såhär tidigt för jag ska åka och jobba, 10-17 är tiden som gäller idag! Sen ikväll ska jag ut med Mirre, idag flyttar hon hit!! =) Åh det ska bli så ku att ÄNTLIGEN få träffas igen, senast var när jag var nere hos henne i januari!! Nåja, ikväll ska vi först se på matchen (Sverige-Danmark kvalar i fotbolls-VM) på någon bar i stan och sen ska vi ut och parta!

HAHA, Amanda satte på "Doktor mugg" på TV, detta avsnitt heter fallet med den håriga röven! Hahahaha och istället för senaste nyheterna så heter det Nödnytt med Rumplund! Åh, jag kan bli så barnslig är det kommer till sånt här! =P

Jag och Mirre i Skåne i januari 2009!
 


Nu ska jag äta frukost! Vi hörs efter jobbet ikväll, puss! ♥

Postat av: mirre

snaaaart ses viii :D sitter i bilen nu..

2009-10-10 @ 09:07:24
URL: http://mtv.se/mirre

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0