Lördag - IKEA!


Morrnmorrn! =) Lördag och ännu en grå dag, dock stör det mig inte så mycket för jag ska till Ikea idag med mamma, pappa, Amanda och Anna! Jag behöver verkligen en byrå nu och så ska jag passa på att köpa en taklampa och golvlampa! Jag och Anna behöver även lite fler köksredskap och så..!

Igår då, jag sprang från jobbet hem till Evelina för att hinna se Idol och jag haann! Jag måste säga att några av dom var faktiskt duktiga, men jag håller med Laila till 100 % när hon sa att Michaels låtar är så himla svåra att sjunga men om man nu gör det så har man två val; tävla med orginalet (vilket är näst intill omöjligt) eller vända låten till sin egen!

Jag gillade Erika när hon sjöng Beat it och Erik när han sjöng Thriller! De tog låtarna bra och tog verkligen i som man ska göra! Rabi gjorde You are not alone bra men jag tycker han wailade sönder en stor del av låten, det var för mycket pojkband av låten, men han var dukig.. Sen älskar jag lilla Tove, hon är ju så söt och rösten är grym men låten Will you be there är föör svår att ta. Calle är en av mina favoriter, dock tror jag att Dirty Diana hade suttit så mycket bättre på honom än Bad!

Jaja, det var lite Idolsnack.. Nu ska jag fixa frukost och väcka Anna! Hörs innan vi drar! ♥

Postat av: Sarah

Reza tycker jag var den bästa =)

2009-10-17 @ 11:47:53
Postat av: Tillan

Sarah: Jaa det stämmer! Hon glömde jag, the way you make me feel satte hon jättebra!:)

2009-10-17 @ 12:09:16
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0