Lördag!

Måste börja detta inlägg med en STOR gratulation till en av mina absolut bästa vänner, Cissi som fyller 20 år idag! ÄLSKAR DIG BABE! 
  

Så ikväll ska vi ut och fira det! =) Cissi är ingen partyplanerare men hon smsa mig och kollade om jag var på att bara dra ut och parta järnet, och självklart är jag det! =) Jossan ska med oxå, nu saknas bara Sofia, Astrid och Mikkan..! Dock kanske Mikkan är kvar i Sthlm tills imorgon och då kan hon kanske hänga med, waah hoppas! :D Och det är bara en månad kvar tills jag och Jossan åker till Valencia och hälsar på Sofia! =)

Nu ska jag inviga ett av friskis&svettis-gymmen i Sthlm (har ju alltid gymmat på Lidingö innan), känner verkligen att jag måste dra igång med det igen nu! En sak till innan jag drar mig bara.. Jag tittade nyss på Idol-repris där en kille sjöng "Man in the mirror" med Michael Jackson.. Han var duktig på att sjunga men det är heelt fel person för den låten, ge dig inte på DEN låten av alla som finns! Han gjorde om den till en pojkbandsballad automatiskt, ge er inte på MJs låtar om ni inte kan ta dom! Hela meddelandet MJ försöker sprida genom låtens text bara försvann, det blir nog så så fort någon annan sjunger låten...

Nu ska jag dra, hörs sen!

Postat av: Anonym

hej, vilken fin blogg :)

du får gärna besöka min!

2009-10-04 @ 13:59:00
URL: http://tonegullachsen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0