Måndag


Hej på er! Jag ställde klockan på halv nio så jag skulle hinna gymma imorse, när jag vaknade hade jag världens huvudvärk vilket antagligen beror på att jag endast sovit 5-6 timmar per natt den senaste veckan! Så jag ställde av den och somnade om, nu försov jag mig istället.. Så jag måste skynda mig nu då jag ska möta upp Mirre i stan klockan 13... Waah stress!

Sen jobbar jag till stängning så vi hörs inte förrän 22-tiden ikväll, men under tiden kan ni kolla in bilder från i lördags som jag la upp på bloggen igår! Om ni scrollar ännu ett inlägg till ner så kan ni få lyssna på en snutt av Michael Jacksons nya låt This is it!

Btw, när jag loggade in på msn nyss så hette Annika såhär:
 

Annika är en person jag träffade på Michael Jackson-forumet, jag är aldrig där inne men en av de tre ggr jag varit där så fann hon mig! =) En otroligt trevlig tjej och vi pratar läänge på kvällarna om hur missförstådd han var och hur synd det var om honom. Nu hade hon hittat lite nytt info och var helt hyper, haha och jag som knappt hann prata med henne i mer än 5 minuter! MSN-dejt ikväll, som fan!


Hörs ikväll! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0