Måndag!

Tjahaaa! Vad jag har blivit dålig på att uppdatera redan på morgonen.. Jag har faktiskt varit uppe sen kvart i 7 imorse, jag hade ett doktorbesök vid 08.20! Sedan har jag varit på gymmet och käkat lunch, nu är jag nyduschad och ska snart ner till centrumet för att handla!

Nu är det bara 9 dagar kvar tills premiären av This is it kommer på bio, längtar som en galning! Dock är det så synd att den nya låten inte var ny, hade verkligen sett fram emot en till Michael Jackson-hit. Det är så typiskt skivbolag att suga ur pengar från allt in till det sista, hur respektlöst och fel det än är..!

Du har inte bara en plats i mitt hjärta utan även i mitt rum! =)
 
 

Vad skulle jag göra utan mina musik-ikoner som Bon Jovi och Michael Jackson?
De lyfter upp mig när jag mår som sämst bara genom deras musik, magi!

 

The biggest icons of the 80's, I miss it! Like both of you sing - Keep the faith ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0