Myskväll @ my place!

Gokväll på er! Jag hade en jättemysig kväll med Rebecka på stan, vi åt middag på Vapiano (en italiensk restaurang som finns på Stureplan och Gamla stan, prova den!) och tog sedan en lång kvällspromenad i stan! =) Vid 8 så drog jag mig hemåt för att möta upp Mirre i Farsta centrum, osminkade i mjukiskläder drog vi ner till Konsum för att handla massa frukt och gick sedan hem till mig där Anna stod och bakade!

Hennes lillebror har fyllt 18 (älskade Andreas har blivit stor!!) så hon bakade lite tårtor inför imrogon då han ska bli firad med familjen, hon hade även gjort muffins och såklart kunde jag ohc Mirre inte hålla oss! Vi som varit så duktiga och köpt fruktsallad, suck! Jaja, vi snackade massa skit och kollade på film så det blev en myspysfilm! =)

Nu har jag precis lämnat av henne vid buss-stationen och bör hoppa i säng! Vi hörs imorgon, gott folk!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0