Onsdag, dagen innan löning!


Heeej, idag försov jag mig inte! =) Jag vaknade dock av 2 klockor som skrek åt mig att gå upp, jag hade antagligen sovit med dom på i en kvart haha.. Nu sitter jag framför datorn och äter frukost, eftersom det är dagen innan löning så finns det knappt någon mat här hemma, men jag har skrapat fram det till en frukost! =) Det blev 2 kokta ägg och till det en skål med yoghurt men äppelbitar och nötter i!

Haha jag smsar fram och tillbaka med stackars Evelina nu, hon är vilse ute i Skärholmen! Inte lätt att flytta till en ny stad, kan inte ens tänka mig hur lost jag skulle vara i Skåne! På tal om Evelina, när jag var hemma hos henne igår så fick jag se lite videos hon filmade in med hennes videokamera från när vi var i Paris förra sommaren, haha dom är ju så klockrena! Hon ska skicka dom till mig sen så då kan jag visa er 1 eller 2 =)

Nu ska jag mot gymmet, hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0