Onsdag, This is it!

This is the day, idag visas den på bio här i Sverige! This is it, ikväll klockan 19 på Rigoletto ska jag och Anna dit! Jag ser verkligen fram emot att se den, att se honom vara på scenen och sjunga och dansa. Det river dock i mitt hjärta att veta hur mycket han led inombords, hur dåligt han mådde vilket antagligen kommer leda till ännu fler tårar ikväll!

Inte tänka mer på det nu, får se den ikväll i alla fall! Jag kom hem för en liten stund sen, sov hos Mirre men vaknade av mig själv redan halv åtta imorse (don't ask me why) så jag åkte hem ganska tidigt då pluttan ville sova längre! Jag köpte med mig lite frukost hem och bosatte mig framför datorn, nu tänkte jag springa ner till gymmet!

Vi hörs innan jag drar in till stan! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0