Pizza hut

Home again! =) Jag och Evelina har haft en jättemysig kväll, vi gick och åt kyckling & revbensspjäll på Pizza hut-restaurangen vid Medborgarplatsen! Vi ville båda ha KÖTT, hehe så det blev det! Jag är så himla glad att Evelina har flyttat upp hit, ännu en skön kompis nära! =) Snart har jag ju en till av mina kära Skånevänner här, sen saknas bara Malin, Johanna & Madde..! Och alla är internetvänner, ganska sjukt va? Jag träffade dom alla genom nätet, tackar verkligen bilddagboken för det haha!

Det är så faschinerande egentligen hur internet har öppnat upp den här världen! På 2 sek kan man prata med vem som helst över hela världen via en hemsida, msn, Skype osv! Har ni fått några vänner genom internet? Berätta!

 
Några av de som jag träffat genom nätet, collaget gjorde jag innan jag
åkte till Indien i januari 2008, därav det dåligt gjorda collaget.. men men!

Postat av: IDA

Jag har träffat en hel del jag också... Dig t.ex! :D <3

2009-10-06 @ 19:58:33
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag träffade dig och jag längtar så tills vi ska ses på riktigt!<3

2009-10-09 @ 11:40:27
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0