Rättgången avklarad

Godmorgon på er. Det var en rättegång jag var på imorse, nej jag har inte gjort något men jag var vittne! Jag tänker inte berätta något om vad det handlade om men jag behövde inte vittna till slut i alla fall.. När jag gick in i rättssalen så sa de att de hade fått all information de behövde, skönt!

 Jag tror dock det berodde på att åklagaren jag hade såg hur rädd jag såg ut (det är inte roligt att bli korsförhörd av försvararen som såklart pressar en) att hon ansåg att det inte var nödvändigt att använda mig också. Skönt att ha det över i alla fall, har haft lite rädsla inför det ett tag nu!

Hur som helst så är jag hemma nu, tänkte bara uppdatera er om läget! Nu ska jag springa ner till gymmet och köra en halvtimme på springbandet, vi hörs senare! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0