S O V A

And I'm home..! Jag måste bara börja detta inlägg med att säga att Sverige var inte bra på fotbollsmatchen ikväll! Vi förlorade fan med 1-0...!! Dock var Larssons mål inte något fel, domaren måste varit dansk! Hur som helst, vi har haft en askul kväll i övrigt och vi dansade järnet på Collage med en av Mirres vänner + hennes kompisar! =) Jag träffade även en massa gamla killkompisar från gymnasiet ikväll, askul! =)

Sen valde jag och Mirre att dra till Rockbaren som vi tänkt gå till från början, men vi hittade den aldrig så vi letade upp hennes nattbuss istället. När vi hittat den så tog jag tunnelbanan hem till Farsta och här hittade jag en ensam Anna så vi började laga mat och pratade massor! Mirre ringde för en stund sen och ville ha sällskap påvägen hem i telefonen och nu är hon hemma så då kan jag sova lugnt!

 
Bild på mig och gullet från ikväll, grymt mysig lägenhet det var!


Nu ska jag sova innan jag somnar på datorn! Vi hörs imorgon, då kommer bilder från kvällen också! ♥

Postat av: Sarah

Hur gammal är Mirre? :)

2009-10-11 @ 16:23:34
Postat av: Tillan

Svar till Sarah: Hon är 21 år:)

2009-10-11 @ 17:30:26
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0