Slarv-Tillan i tvättstugan!


Hej på er igen! Jag har sprungit mellan tvättstugan och lägenheten nu ett par timmar så det är skönt att vara klar! Snacka om att jag gjorde många tabbar idag när jag tvättade! Först så hade jag ju bokat fel tid, sen la jag in tvättmedel för svarta kläder med de färgade och kulörtvättmedlet med de svarta kläderna..! Det sista jag gör är att smälla igen dörren till tvättstugan och glömma nycklarna där inne! Så jag fick springa till en granne och fråga efter deras nyckel haha, så pinsamt! Tydligen var jag verklgien inte den första som gjort det misstaget, hehe!

Nåja, snart kommer sambo hem så då ska jag möta henne vid stationen, vi ska handla lite middag och mysa framför TVn! =) Ha en mysig tisdagskväll! Vi hörs innan jag hoppar i säng! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0