SNÖ?!

Godmorgon på er! Jag vaknade nyss så SUCK, jag försov mig igen.. Fattar inte hur jag LYCKAS?! Dock somnade jag inte förrän typ 4 imorse, jag låg bara och vred mig och kunde aldrig somna! Hur som helst, jag fick nyss ett MMS av min vän Josse som är i Jönköping med en bild på SNÖ där hon skriver "WTF! Det snöar här!" Är det ett skämt? SUCK det är inte ens november än! x(

Jag blir så trött på kylan, iofs kan jag gilla att gå runt på kvällarna på stan med lite julstämning i luften! Dock hänger jag inte alls med vädret här, jag går fortfarande runt i mina tygskor och tunna höstjacka..! Kan också ha att göra med att jag inte köpt någon bra vinterjacka eller ett par bra vinterskor på ett jäkla tag, kanske dags att börja med det snart.. :P

Nu ska jag fixa frukost, vi hörs snart igen! ♥

Postat av: IDA

Haha men samma här, måste också köpa vinterskor och vinterjacka. Jag går fortfarande runt barfota i ballerina.. börjar bli lite kallt. :P

2009-10-13 @ 21:11:58
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0