Söndag

Heej allihopa! Förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare, jag har haft fullt upp med tvätt och annat! Idag hade jag ohc Anna tvätt-tid 11-15 och pappa var även förbi för att montera ihop min byrå! Så nu har jag kläder överallt, försöker få lite ordning på dom för att sedan få ner dom i byrån! Jag och Anna håller även på att frosta av frysen, vår snälla granne lät oss lägga in våra frysvaror i hans frys under tiden! =)

Nu håller vi på att laga en sen lunch sen ska vi ner och handla lite mysmat inför ikväll! Jag ska ta en sväng förbi solariet också, 2 ½ vecka kvar tills jag och Jossan drar till la España! =) Och förresten, min mobil är typ sönder! Eller det går inte att ladda den men Anna har ett likadant batteri så vi laddar mitt i hennes mobil just nu, därför har jag varit onåbar hela dagen för alla som försökt nå mig!


Äntligen har jag köpt en ram, nu måste jag bara ha spik! =)
 

Min nya byrå!
 

Golvlampan som ska stå i hörnet vid soffan, under MJ-tavlorna!  
 

Klädkaoset!
 

Vår första avfrostning i Farsta =)



Gårdagen var aaskul förresten, bilder kommer senare! =) Nu: Lunch/Middag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0