Ställa tillbaka klockan

Godmorgon gott folk! =) Igår hade jag en riktig slapparkväll, det var väldigt behövligt! Jag såg på filmen Ghost (såg den inte senast då jag sa att jag skulle det) och jag grät jättemycket, vad fin den var! Och underbara, vackra Patrick Swayze... Min prins, Rest in peace!

Sen vart jag jätterädd för att vara ensam hemma (får såna nojjor ibland) så jag ligger i min säng helt stilla och lyssnar till varenda ljud, då hör jag att någon sätter nyckeln i dörren! Först blir jag jätterädd men sen inser jag att det är Anna och flyyger upp ur sängen och kramar om henne, haha hon fatta ingenting!

Anna och jag har tvätt-tid idag, så vi ställde klockan på 11 (har tid 11-15) men kom på att man ställer tillbaka klockan idag, SUCK! Jaja, vi kör ett O.C-avsnitt såhär på morgonen istället hehe..! Hörs sen!

Postat av: Johanna

Sv: Hehe okej vad bra:) Då ska vi minsann dansa loss på Collage! Det kommer bli toppen, Mars nu tack<3

2009-10-25 @ 10:32:45
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0