The Jackson serie!

Det vart ingen stan idag då Evelina inte hann in innan kl tre! Men det var lugnt för mig då jag kommit på ett litet bloggprojekt som jag startade med idag! =) Jag ska göra ett inlägg om "Familjen Berglund", jag har ju berättat lite om min familj men ni vet inte så mycket om vår musikaliska sida osv, så jag kommer att publicera ett långt inlägg där jag berättar kort om varje familjemedlem och publicera låtar osv.

Ska bli roligt att se vad ni tycker om det! =) Dock kommer detta ta lite tid för nu måste jag åka hem till Lidingö och rota bland pappas gamla grammofonskivor och TV-klipp osv. Jag har även pratat i telefon med brorsan i en timme idag för att få tag på alla hans gamla låtar, hehe! Men kul är det, musiken är grym faktiskt! =) 

Nog om det, nu ska jag fortsätta tvätta! Ni kan underhålla er med det här gull-klippet medans:




Haha, kolla in Michaels min! X'D


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0