Tisdag

...Efter 14 timmars sömn är jag ganska nöjd! Haha, jag är heelt groggy i skallen men jag vaknar nog till snart! Ska börja jobba halv 5 så jag måste åka om typ en och en halvtimme! Efter jobbet så ska jag träffa lil sis, hon ska sova hemma hos mig ikväll! Vi behöver verkligen lite quality time så det blir myspys!

Nu är det bara en dag kvar, imorgon kl 19 ska jag se This is it på bio! Jag har fått många mejl och liknande ang att den här bion endast kommer att förfina Michael Jacksons sista tid i livet, när hans liv var en levande pina i slutet. Jag kommer att ha det i åtanke och jag hatar alla människor som pressade honom tills han dog för de visste att de fick ut så pass mycket pengar ur honom.

Ett exempel är här: http://www.this-is-not-it.com/ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0