Tisdag

Vilken häärlig morgon! =) Haha, närå men jag har faktiskt varit uppe ända sen 08.20! Jag slängde i mig lite frukost och lät den smälta i magen en stund innan jag drog mig ner till gymmet! ÄLSKAR att ha gymkort, jag har hängt där varje dag sen jag skaffade det, inte bra med för mycket träning så imorgon ska jag ta en paus! Jag tränar alltid själv med min musik, då tränar jag som bäst!

Idag körde jag armar, axlar, rygg och mage hårt i en timme och avslutade sedan med 20 minuter på springbandet, känns bra! =) Varför jag gick upp så tidigt för att gymma är för att jag ska ner till tvättstugan nu, har tid 11-15! Och efter det ska jag till stan med Evelina och kolla efter vinterjacka + vinterskor, very needed!

Nu ska jag ner och slänga in kläderna i tvättmaskinerna! Hörs snart igen! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0