Torsdag

Suck, jag blir så trött på mig själv! Nu har jag försökt ställa klockan 2 dagar i rad men båda gångerna så sover jag bort det och vaknar istället 12.20! Jaja, som tur är så börjar jag inte jobba förrän 16.30 idag så jag har tid på mig! Jag tänkte kila ner till gymmet igen innan jag börjar jobbet också, det är underbart att ha ett gym liggandes såhär nära! Dock har jag varit så otroligt klantig och tappat bort mitt gymkort, suck! x( Så jag måste betala 100 kr för ett nytt, så onödligt!

Meen, till lite roligare grejer..! Jag läste på en blogg härom dagen att Starbucks kommer till Sverige!! Ett av världens bästa fik och jag ser alltid fram emot att gå dit när jag åker till Dublin, London och massa andra länder! ÄNTLIGEN kommer det hit, lycka!

 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0