Ut och äta på restaurang!

Hej allihopa! Nu har jag slutat jobbet, fick sms av Evelina där hon frågade om jag har lust att käka ute ikväll, och även om min plånbok säger ifrån så ska vi göra det, så mysigt ju! =) Vi ska sätta oss på en fin restaurang på Medborgarplatsen, haha och jag som har på mig gråa mjukiströjor och en large-tröja, kommer passa in finemang! =P Men Evelina har varit hemma i Skåne nu lite över en vecka så vi har lite catching up to do! På tal om Skåne-vänner så flyttar Mirre upp hit på löördag! Ska bli så himla kul, har saknat våra kvällspromenader massor!

Vi hörs igen så fort jag kommer hem! Puss på er!

Postat av: Helene

jaså? :D men guuud vad coolt :D hon verkar sjukt snäll och härlig! :) hihi. precis som du:D

2009-10-05 @ 20:55:17
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Terese

Jodå det är bara bra :)

Va gör du då?

2009-10-05 @ 21:22:23
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: Mandy

lyckades du inte röka?

2009-10-05 @ 21:39:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0