Utgång!

 
  

Nu sticker jag iväg till stan! Ikväll kör jag en favorit i repris, min randiga tunika-tröja från Weekday, massa stora smycken och högklackade stövlar på fötterna! Vi hamnar nog på någon soft bar först, sen kanske det bär av till Collage! Hur som helst blir det en utekväll, hoppas ni får en kul lördag! =) Puss! ♥

Postat av: Bonnie

Heya babe.

Ja, alltså inget hände. jag kom bara fram till att det var det rätta att göra för jag upptäckte ju att jag inte hade tillräckligt med känslor för han längre... mm. såg att du ringt sötnos, jag hade inte me mobilen ut igår =P

men om du skaffar skype, som e gratis ;) så kan vi ju snacka via det utan att det kostar ett jota! =) bara att gå in på skype.com å ladda ner.

puss <3!

2009-10-18 @ 12:38:27

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0