Världens mest stressade Halloween

Heej alla! Nu är jag hemma igen, jag hade en jätteskön kväll hemma med mina föräldrar igår! Vi tittade på Idol (fyFAN för att Erika åkte ut och inte Eddie) och sen såg jag på Tokio Hotels uppträdanden på MTV i Athen! Vad fina dom var, gillar låtarna men Bill sjöng väldigt surt!

Idag var jag ute och sprang och mös hemma med mamma, pappa & Amanda! Vid 4 så åkte vi och hämtade Viran och sen åkte vi till alla gravarna (mormor, gammelmormor, farmor, farfar osv) som vi gör varje år! Otroligt mysigt, men jag skulle egentligen varit hemma hos Mirre kl 8 då vi skulle på en fest i Blackeberg med Otto och gaah, allt blev bara stress så jag hann inte! Så jag ska åka hem till min kompis Robert på fest istället så kommer Mirre dit senare!

Men nu till den stora I-landsfrågan.. Vad ska jag ha på mig och hur ska jag sminka mig (det skulle egentligen Mirre gjort men nu hann vi inte), jag kommer inte vara utklädd för fem öre, boring! Jaja nu måste jag skynda mig, ha en grym Halloween!

Postat av: Sarah

Halloween är så överskattat -.-

Det enda jag gillar är att tända ljus på kyrkogården,

så fint med alla ljus!

2009-11-01 @ 01:39:05
URL: http://sarahklarstrom.blogg.se/
Postat av: IDA

SURT? Nej gud både jag och Lina kommenterade hur man verkligen hörde att hans röst blivit bättre och han lärt sig sätta toner han tidigare inte klarat av. Sen att han inte gick upp överallt där han gör det i låtarna var lite tråkigt men jag tycker absolut att han lät bra. :D

2009-11-01 @ 13:40:49
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Charlotte

hur kan du säga att han sjöng surt? :o han sjöng ju nästan bättre än någonsin!

2009-11-03 @ 21:00:14
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0