Bilder från igår!

Som sagt startade jag, Jossan och Måns hemma hos min päron! Vi hade det asnajs & pratade
massa minnen med mina päron om när vi var yngre och så, vi drog inte förrän halv tolv!


Jag och min älskling!


Moeeeii!!


Så fort vi kom fram så sprang Cissi jag och jossan in på toan as always haha



I love you! 


Jossan och måns på verandan!




Jag och Filip, vi gick i lågstadiet ihop och nu gör han lumpen! =) Så himla trevlig är han!


Sen drog vi fyra in i hans vardagsrum där vi alltid dansar och drog igång "dansgolvet"


Sen kom resten, det började med att Calle la sig på golvet.. 


Sen kom robert och slängde sig på honom (haha notera mina hello kitty-strumpor ^^,)


och sen kom Jossan och då rasade det!


HAHA sen körde vi limbo! Åh vad roligt jag hade igår, alla vi har känt varandra i så många
år att när vi gör sånahär grejer så blir det bara så mycket minnen till smådiscona haha!



Snyggingarna Rickard (mitt ex från 3an i grundskolan haha aw), Mattias och Kaj!


Söta Johan som också gick i min klass från ettan i grundskolan, snyggaste håret!


Sen drogs Slash igång, det är oundvikligt!



HAHA, så hör jag Filip ropa bakom Johan "TILLAN, FOTA DET HÄR!"


Vid halv tre såsade vi alla som var kvar ner i soffan!



Skulle försöka göra en sexig min i det blåa håret ahahhaha


Sen kramade vi Robert hejdå, tack för ännu en asskön fest!


BratCissi (aka Cindy) och BratRobert, haha älskar det!


Imorse kom Viran in till mig och ba njööö och fota mig,
Som tur var hann jag skygga mig!


Tack alla för en askul kväll, hoppas vi gör om det snart! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0