Bilder från igår!

Scenen!


Filmade när Mirre presenterade Adam Lambert på scenen, så duktig hon var!
 
(Btw, hör ni dom tjejerna bakom oss som ba "ohmygodohmygod" innan Adam
kommer upp och sen när han är på scen så totalVRÅLAR dom, Mimi och jag
typ flög iväg! Vi flyttade oss till sidan på en gång, mina öron typ dog av det!)

Adam Lambert på scen med gitarristen och trummisen på var sida!


Mirre och Mimi under spelningen!
 

Orkade inte filma hela låten men här är en bit av Whataya want from me:


Efter spelningen!


Fotade inget mer förrän vi kom till Pub Anchor, här är lite bilder därifrån! 
 
 


LP ville få en bild på oss alla tsm med 2 killar som satt vid vårt bord ^^
 

Mirre & jag flummade lite under tiden vi var utanför Pub Anchor för att ta lite 
luft, vi spelade in en grym videoblogg under tiden som ni kan få se här! ;)
 
HAHA Black room är lite finare och lite bättre än White room haha! Stället hette
alltså inte Black room det var bara vi som flummade, mitt i allt börjar jag prata
om rapar lixom! Så ni vet så var vi inte alls påverkade när vi spelade in detta
utan vi är ganska flummiga av naturen så att säga hehe, hope you like it!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0