C-c-c-cuz I'm kinda buzy

Nu är jag mätt och belåten! Anna och jag var nere på Hemköp och handlade hem lite mat och lagade middagen direkt när vi kom hem då vi båda knappt ätit någonting idag! Middagen svaldes på ca 4 minuter (haha, helt seriöst) men eftersom det inte var nån pastarätt eller sånt så känner man sig ändå inte sådär tungt mätt vilket är skönt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja sminka mig, ikväll ska jag ut på Söder med Malin som är här i Sverige och hälsar på från Oslo över helgen! Hon flyttade till Oslo för 1,5 år sedan med min bästa vän Bonnie, som ni vet! Antagligen hänger några av mina jobbarkompisar på och sådär, det blir nog en awesome kväll! =)

Såååååååååååååå gott!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0