Dag 1 i Milano

Heeeeeeej! Nu har vi äntligen fått igång internet, vi kom precis hem från en heldag i underbart mysiga Milano! Det har varit 20 grader och strålande sol hela dagen, Mirre har gått runt i sina jeansshorts och jag i min korta lila klänning! Vi har vandrat runt i flera timmar i olika parker, suttit på smysiga uteserveringar & pratat hela dan - SEMESTER!

Här är lite bilder från dagen!

Mirre på flyget, stackarn fick ingen sömn denna natt =( 
 

När vi kommit fram till hotellet fixade vi oss lite innan vi drog ut för att se staden!
 
 

Några bilder från stan!
 
 
  
 
  
   
 


Det har varit en helt UNDERBAR första dag i Milano och det bästa är att vi har 4 dagar kvar! Nu ska vi softa lite på hotellet innan vi ska ut och äta middag, det blir en lugn kväll för oss då vi knappt sovit inatt men imorgon kör vi! Hörs senare ♥

Postat av: elvira

Grymt snygg du e sis:D<3

2010-04-09 @ 18:58:47
URL: http://elviraslivsstil.blogspot.com/
Postat av: Lina

Åh gud va härligt! Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig så man får känna värme efter vad som känns som ett år med snö -_-

2010-04-09 @ 22:24:49
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Gud va underbart det ser ut! Måste säga att jag älskar mirres skor. Och du är fin som en dag! <3

2010-04-10 @ 12:43:37

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0